joerivanderlei.reismee.nl

Washington DC + foto's new york

Hallo iedereen,

Heb zojuist de foto's van newyork toegevoegd. Washinton DC was eigenlijk niks aan: paar musea bezocht, capitol/monument bekeken en verder is er niks te doen. We zitten nu in een motel 6 motel in een vrij onveilige buurt (zojuist 4 politieauto's langsgeweest die hangjongeren bij het motel weggehaald hebben), het is hier niet handig om over straat te lopen.Morgen gaan we richting seattle, dat wordt weer een vlucht van 8 uur. Daarna even kijken of ik in het ho(s)tel de foto's van washinton kan uploaden.

Tot later,

Joeri

Reacties

Reacties

oma Riet

Seattle? zo, dan zit je al aan de Westkust. fantastisch. 8 uur vliegen dus. Seattle, beroemde stad, hoor. zal ik iets over opzoeken op Google. dag Joeri, je slaapt zeker wel in het vliegtuig? om weer fit te zijn voor de volgende onderneming? dagdag, groetjes van oma Riet

Nina

Hoi broertje, ik ben extreem jaloers:) New York ziet er heel tof uit, ook al zat er een gat in je plafond en had je een grote T als uitzicht. Ook het Vrijheidsbeeld zag er indrukwekkend uit. En dan ben je ook nog op broadway naar de Lion King geweest! Had ik al gezegd dat ik jaloers was?

Nina

Ik heb trouwens mijn eerste 6 EC binnen:)

elly

En ik maar denken dat Washington een nette stad was! :)) Maar hangjongeren heb je toch overal?
Wel eng idee hoor,, dat je ergens bent waar je beter niet op straat kunt komen. Geldt toch alleen voor 's avonds?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!