joerivanderlei.reismee.nl

The Lion King

Vanavond compleet overdressed naar The Lion King musical geweest, was een erg leuke show. Leuke costuums, en vooral leuk dat de performers vaak door het publiek heen lopen. Orkest was goed, was een mooie avond. Heb gelijk maar even merchandise boek+dvd+cd meegenomen a $40. Morgen een tour langs alle toeristische plekken zoals vrijheidsbeeld/empire state building/central park/wall street/ground zero enzo. Daarna gaan we waarschijnlijk langs de rockerfella buiding en Midtown comic book store.

Blog morgen weer verder.

Joeri

Reacties

Reacties

Irna

Hoi Joeri,

Klinkt goed allemaal, ik heb de lion king ook gezien, een hele belevenis. Reisblog is erg leuk om te lezen.
Wij zijn hier met alledaagse zaken bezig. Nina's kamer gisteren opgeknapt, Rick, Nina en Kevin klussen en er moest er een shoppen, ik dus.
Morgen Nina overhuizen, kamer ziet er nu al leuk uit.

Groetjes en een bijzonder hartelijke kus,
Irna

rick

way to go Joeri ! klinkt goed

elly

Hoi Joeri, ik was vandaag bij je oma in Zeist en ze vertelde me van je reis en het leek mij wel leuk om er wat meer over te horen/lezen. Spannend, joh. Ik hoop ook ooit nog eens in NY te komen. Je zult wel een extra koffer mee terug moeten nemen met wat je nu al aan boeken en DVD's gekocht hebt. Ik was jaren geleden in Californië en heb toen een koffer erbij gekocht. Vanuit de VS mag je dacht ik 62 kilo mee naar Nederland nemen!
Nu nog even de groetjes doen aan je achtergebleven familie! Hoi Luitjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!